Шукати в цьому блозі

четвер, 7 жовтня 2021 р.

Завдання на п'ятницю 8 жовтня

 ПОКЛИКАННЯ НА АНГЛІЙСЬКУ МОВУ:

Урок англійської мови розпочнеться об  11 год 

    АНГЛІЙСЬКА МОВА ТУТ

Ідентифікатор конференції: 770 9851 8932

Код доступу: English


ПОКЛИКАННЯ НА УРОКИ:

УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ ТУТ о 13 год


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

1.Розв’яжіть буквені вирази та поміркуйте, чи мають відгадки щось спільне. Чи можна записати ці відгадки одним числом? Яким саме?

Сто + (лід – д + т) + (листя – лис) = ?

Сто + (рік – к + ч) + (час – ас + я) = ?

Вітер – тер + кіт – іт = ?

Століття (сторіччя, вік) — проміжок часу, який дорівнює ста рокам. Століття іменуються числами, починаючи з першого, яке тривало з 1 до 100 року. Наприклад, 20 століття почалося 1 січня 1901 року, а закінчилося 31 грудня 2000 року.


2.Розгляньте таблицю років і століть (підр., с. 45).


Пригадайте, який зараз рік, і скажіть, у якому столітті ми живемо. Чи є це століття в таблиці?


3. Подивіться, у які роки відбулися події (нажимайте на картинку). Напишіть, яке це століття.

ТРЕНАЖЕР ТУТ


4. Цікава додаткова інформація

Людина в будь-які часи залишала після себе «сліди» своєї діяльності — залишки посуду, жител, знаряддя праці, зброю, книжки, записки тощо. Звісно, далеко не все дійшло до наших часів.

Кожна знайдена річ або документ є для нас джерелом інформації про минуле — історичним джерелом. Вчені ретельно вивчають кожне історичне джерело, щоб отримати якомога більше інформації про власників, технології створення, події минулого. Так інформація дає вченим змогу описувати минуле. Звісно, не про все можуть розповісти речі. Деякі з них дійшли до нас дуже пошкодженими, та й люди записували далеко не все, що може зацікавити істориків.

Величезну цінність становлять писемні пам’ятки — глиняні таблички, єгипетські папіруси, літописи тощо. На жаль, не всі з них збереглися до наших днів. Багато писемних пам’яток було знищено під час війн і стихійних лих. Та й навчилися писати люди приблизно 5 тис. років тому, але ж ми хочемо знати і про те, що було до цього часу.

Як же вчені-історики дізналися про те далеке минуле, коли писемності ще не було? У таких випадках на допомогу історикам приходять такі науки, як археологія, антропологія, етнологія.

Археологія — це наука, яка вивчає минуле за речовими історичними джерелами, такими, як стоянки давніх людей, їхні поселення, знаряддя праці, посуд, прикраси, предмети побуту, мистецтва, тобто сліди життя та діяльності людини на Землі.

Величезне значення для вивчення минулого людства має антропологія – наука, яка вивчає рештки викопних істот, походження та розвиток людини. За формою та будовою кісток учені можуть відтворити зовнішній вигляд первісних людей та імовірних предків людини, а також вигляд тварин і рослин дуже далекого минулого, навіть тих часів, коли на Землі ще не було людей.

Наука, яка вивчає походження, розселення різних народів нашої планети, досліджує їхній побут і звичаї, називається етнологією.


5.Про які події минулого ви добре пам’ятаєте? Створіть комікс про них.

Для гарного результату скористайтеся порадами.


1. Вигадайте 2-3 персонажів (з вашого минулого).

2. Уявіть, який у них характер, який вигляд вони мають.

3. Придумайте невеличкий сюжет.

4. Поміркуйте, що ви намалюєте, що напишете, а про що читачі зможуть здогадатися самостійно.

5. Створіть ілюстрації.

6. Придумайте короткі фрази — репліки персонажів.

Примітка. Тексти в коміксах мають специфічну форму “словесних бульбашок” або “хмарин думок” (їх називають виносками), які передають мовлення чи думки персонажів і ніби видуваються з їхніх вуст.

Три найпоширеніші типи виносок:

                  мовлення (1),                             думка (2),                              крик (3).



6.Чи задоволені ви своїм коміксом? Розфарбуйте відповідний смайлик (зош., с. 21, завд. 2).




МАТЕМАТИКА

1.  Перегляньте відео.



2.  Виконайте завдання № 72  с. 18


3. Попрацюйте на платформі https://vchy.com.ua/    ОБОВ'ЯЗКОВО!!!


4. Виконайте самостійно завдання № 69 с. 18


5. Завдання № 70,  71     с. 18    виконаємо разом о 13 год.



УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Прочитай 10 разів міф "Про Перуна і Стрибога" (с.47-49).  

Підготуйся його переказувати.


2. Виконайте тест  ТЕСТ ТУТ


3. Виконай самостійно завдання № 5  с. 51. 

Запиши слова за алфавітом, уставляючи пропущенні букви.


4. Завдання    № 1, 2, 3, 4     с. 50-51  виконаємо о 13 год.


Немає коментарів:

Дописати коментар