ПОКЛИКАННЯ НА УРОКИ:
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
1.Пригадайте, про що ми говорили на попередніх уроках.
2.Прочитайте оповідання.
Запитання:
Що нового ви дізналися про визначення погоди?
Хто такі синоптики?
Поясніть, чому робота спостерігачів нелегка?
Хто або що може виконувати роль спостерігача?
3.Ми продовжимо подорож Херсонською областю і завітаємо до унікальної місцини — Арабатської стрілки. З’ясуємо, у чому її унікальність. А ще під час мандрівки дізнаємося, хто такі синоптики та як вони визначають погоду.
4.Денис розповів хрещеним, що мріє навчитися плавати. Що із запланованого хлопчиком дасть змогу здійснити задумане? Розкажіть (підр. с. 93, завд. 4).
5.Денис разом із дорослими замовив в інтернеті окуляри й шапочку. Яка вартість цієї покупки? (підр. с. 93, завд. 5).
6.Хрещені батьки Дениса запропонували поїхати у вихідні на Арабатську стрілку, якщо буде гарна погода. Денис поцікавився, як синоптики її визначають. Прочитайте текст і дайте відповідь на запитання хлопчика (підр. с. 93, завд. 3).
7. Перегляньте відео “Один день із життя гідрометеоролога”
8.Під час мандрівки на Арабатську стрілку Денис побачив дивні прилади. Хрещена пояснила хлопчикові, як вони працюють. Здогадайтеся, який прилад зображено на кожній фотографії (підр. с. 94, завд. 7).
9. Попрацюйте із тренажером ТРЕНАЖЕР ТУТ
МАТЕМАТИКА
1. Перегляньте відео.
2. Попрацюйте із тренажером. Скрін (фото) виконаного завдання надішліть мені повідомленням у наступному тесті до початку уроків в ZOOM
3. Виконайте тест ТЕСТ ТУТ
4. Виконайте самостійно завдання № 157 с. 44
5. Завдання № 158, 159 с. 44 виконаємо разом о 12 год
УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Прочитайте оповідання "Сенсаційний репортаж Лоли" на с. 80-82.
2. Попрацюйте із тренажером. Скрін (фото) виконаного завдання надішліть мені повідомленням у наступному тесті до початку уроків в ZOOM
3. Виконайте тест ТЕСТ ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар