Шукати в цьому блозі

четвер, 29 квітня 2021 р.

Завдання на п'ятницю 30 квітня

 Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

1. Спробуйте передбачити, про що будемо говорити на уроці.

2. Ми продовжуємо подорожувати разом із жевжиками Україною. А куди й за чим вирушили жевжики, ми дізнаємося, коли прочитаємо про нову пригоду цих кумедних істот. (підр. с. 104)



3. Виконайте вправу “Запиши” (зош. с. 51, завд. 1).


4. Перегляньте відео “Бджола збирає пилок”


5. Допоможіть бджолі пройти математичний лабіринт і зібрати якомога більше меду (зош. с. 51, завд. 2).


6.Прочитайте твердження і позначте ➕ те, що вже було вам відоме, і ❓ те, про що хочете дізнатися більше (зош. с. 51, завд. 3).


7. ЕКСПЕРИМЕНТ

Усі знають про користь меду та його цілющі властивості. Як перевірити, чи справді мед якісний? Перевірити якість меду можна провівши експеримент.

Хід експерименту:

1. У пів склянки води покладіть ложку меду, перемішайте.

2. Простежте, що відбулося. Натуральний продукт розчиниться без залишку. Якщо ж це підробка, на дні склянки залишиться осад.

3. Зробіть висновок про якість меду, який ви перевіряєте.

4. Поміркуйте, як цей експеримент може допомогти при виборі меду.

5. Чи варто купувати одразу велику банку меду в невідомого виробника? Чому?


МАТЕМАТИКА

Виконайте діагностичну роботу. Будьте уважні! Не поспішайте!

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА ТУТ


УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Спишіть слова. Позначте у них корінь.

2. Запам'ятайте!!!


3. Опишіть головну дійову особу за схемою.


4.  Перекажіть історію коротко. Користуйтесь схемою.



5. Перекажіть історію детально. Користуйтесь схемою.



Немає коментарів:

Дописати коментар