Шукати в цьому блозі

середа, 26 лютого 2025 р.

Завдання на 27 лютого (четвер)

 ДОБРОГО РАНКУ! МИ З УКРАЇНИ!

9 год - щоденна загальнонаціональна хвилина мовчання 

за загиблими внаслідок збройної агресії 

російської федерації проти України



ПОКЛИКАННЯ НА АНГЛІЙСЬКУ МОВУ:

Урок англійської мови розпочнеться об 

11 год 20 хв  АНГЛІЙСЬКА МОВА ТУТ

Ідентифікатор конференції: 744 4594 0580

Код доступу: English


ПОКЛИКАННЯ НА УРОКИ:

Уроки розпочнуться о 9 год 30 хв ZOOM - УРОК ТУТ

Ідентифікатор конференції:  294 735 827

Код доступу: 12345


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

1. Поміркуйте і скажіть, хто чим славиться?

Соловейко — своїм співом

Сонце — … 

Джерельце — … 

Квітка — … 

Колосок — … 

Собака — … 

Людина — …

Чим же ще людина відрізняється від інших істот?


2. Протягом уроку ми будемо говорити про людські чесноти, а саме про таке поняття як “справедливість”.

Прочитайте комікс у підручнику на с. 51. Поміркуйте, що таке справедливість.

3. Знайдіть у себе і заповніть картку "Справедливість - це...". Картку можна знайти за покликанням КАРТКА "СПРАВЕДЛИВІСТЬ" ТУТ


4. Прочитайте правило.

Чи знаєте ви, що…

Слово “справедливо” ніколи не змінювало свого значення. Як і у давні часи, воно означає “правильно, слушно, правдиво”.

Кожна людина у світі прагне, щоб до неї ставилися справедливо. Ми хочемо, щоб наші здібності цінували, щоб наші дії та старання винагороджувалися. І ми усвідомлюємо, що за погані вчинки нас хвалити ніхто не буде. У свідомості кожної людини є розуміння того, що за добро варто платити добром, а зло має бути покараним.

Справедливість найближче до “золотого правила” — ставитися до інших так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе.


5.Розгляньте малюнки. Поміркуйте і поясніть, якому малюнку відповідає слово “рівність”, а якому — “справедливість”?

6. Попрацюйте із тренажером, зберіть прислів'я та поясніть його.

ПРИСЛІВ'Я 1

ПРИСЛІВ'Я 2


7. Прочитайте афганську казку “Справедливий суддя”. 

СПРАВЕДЛИВИЙ СУДДЯ

В одного скнари зник гаманець, у якому було сто золотих. Згаявши чимало часу на марні пошуки, він пообіцяв винагороду — десять золотих тому, хто знайде гаманець і поверне гроші. Незабаром у дім скнари прийшов чоловік.

— Візьми свій гаманець, — звернувся він до господаря, — а мені віддай обіцяне.

— У цьому гаманці було сто десять золотих, а тепер тільки сто. Десять монет ти вже взяв собі. Що тобі ще треба?

Пішов тоді чоловік до судді й розповів, як було.

— Чому ти не віддаси чоловікові належне? — запитав суддя у скнари.

— Так він уже взяв своє із цього гаманця, — вдавано обурився скнара.

Тоді суддя оглянув гаманець іще раз, зав’язав його і сказав скнарі: ........................

Як ви думаєте, що сказав суддя скнарі?

 — Якщо у твоєму гаманці було сто десять золотих, а тут лише сто, то це не твій гаманець. Йди та пошукай ретельніше свого, а цей віддай чоловікові. Коли знайдеться господар гаманця, він сам поверне його.


МАТЕМАТИКА

1. Потренуйтеся на тренажері ТРЕНАЖЕР "ЧИСЛА" ТУТ


2. Потренуйтеся на тренажері ТРЕНАЖЕР "ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА" ТУТ


3. САМОСТІЙНО  виконайте завдання № 72 у зошиті на с. 22. Сфотографуйте і надішліть мені у телеграмі сьогодні до 20 год. 


4. РАЗОМ на уроці розв'яжемо задачі №73 із зошита на с. 22.


УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Перекажіть казку «Тоніно, якого ніхто не бачив» від імені різних персонажів.

 💭 Розкажи казку від імені Тоніно. Уживай займенник я. Почни так: «Одного разу я пішов до школи засмучений, бо не вивчив уроки...»

 💭 Розкажи казку, наче ти звертаєшся до Тоніно. Уживай займенник ти. Почни так: «Одного разу ти пішов до школи засмучений...»

 💭 Уяви, що ти і Тоніно були разом. Уживай займенник ми. Почни так: «Одного разу ми з Тоніно пішли до школи засмучені...»


2. Розгляньте таблицю, користуючись нею ми РАЗОМ на уроці складемо нову історію. Буде цікаво)))


3. Розгляньте схему,  за якою ми будемо працювати на уроці!


4. Потренуйтеся на тренажері

 ТРЕНАЖЕР "Числівник-займенник" ТУТ


5. Потренуйтеся на тренажері

ТРЕНАЖЕР "Займенник" ТУТ


ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

1. Перегляньте відео. Спробуйте повторити рухи.


ДО ЗУСТРІЧІ НА УРОЦІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар