АНГЛІЙСЬКА МОВА
Урок англійської мови розпочнеться о 17 год Англійська мова ТУТ
Ідентифікатор конференції: 770 9851 8932
Код доступу: English
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
1. Виконайте ранкову руханку.
2. Пригадайте, хто такі геологи. Уявіть себе геологом, який знайшов у горах дивовижний кристал. Розкажіть, який він, намалюйте і розфарбуйте його Напишіть про його властивості, придумайте йому назву.
3. Пропоную вам побувати в ролі геологів і знайти скарб у себе на кухні.
Кухонна сіль, яку ми щодня додаємо до страв, складається з кристалів. Але їх треба вміти побачити. Насипте сіль на серветку. Уважно розгляньте її: в ній є гарні прозорі камінчики — це і є кристали.
Цукор (сахароза) — також кристал, але форма кристалів солі та цукру різна: це видно лише в мікроскоп із великим збільшенням.
На відміну від багатьох інших кристалів, кристали цукру та солі мають незвичайну властивість — вони розчиняються у воді. Саме завдяки цій властивості ми можемо пити солодкий чай, їсти солодкі страви, підсолювати їжу тощо.
Вода в морях та океанах — солона. Згадайте: коли ви виходите з моря й не витираєтеся рушником, то ваша шкіра, висихаючи на сонці, стає солоною і білою! На ній утворюються маленькі кристалики солі.
4. Як гадаєте, у яку пору року можна побачити найбільшу кількість різноманітних кристалів?
Узимку на вулиці можна побачити найбільше кристалів, ніж в усі інші пори року. Тож можна сказати, що взимку працює справжнісінька фабрика кристалів.
Кристали взимку всюди — угорі й під ногами. Це — іній, сніжинки, прозорий лід, візерунки на вікнах тощо. Як бачите, це все кристали льоду — замерзлої води. Навіть слово “кристал“ походить від грецького “крюсталлос” — лід. Саме завдяки особливій структурі кристали так яскраво виблискують на сонці.
Сніжинки — справжнє диво природи. Форма сніжинок така різноманітна, що американський натураліст Бентлей понад 50 років фотографував їх під мікроскопом. Він створив атлас із кількох тисяч світлин сніжинок, і всі вони різні — жодної пари однакових. Утім, навряд чи в цьому атласі зібрано всі форми сніжинок.
5. Перегляд відеопрезентації “Сніжинки під мікроскопом”.
6. Прочитайте діалог хлопчика й дівчинки (підр. с. 58-59).
7. Перегляд відеоспостереження “Розвиток кристалу”
Ми сьогодні багато дізналися про сіль. А як ви думаєте, чи можливо в домашніх умовах виростити соляні кристали, схожі на ті, які ми побачили під час віртуальної екскурсії містом Соледаром і соляною шахтою? Виростіть кристал (підр. с. 58-59).
Якщо немає пухнастого дротика, намотайте вовняну нитку на простий дротик, щоб він став пухнастий!!!
9. Результати дослідження запишить у зошит (с. 26)
МАТЕМАТИКА
1. Попрацюйте на платформі https://vchy.com.ua/
2. Виконайте самостійно завдання № 80, 82, 84 (зошит с. 21, 22)
3. Накресліть у тонкому зошиті таблицю за зразком (потрібна для скороченого запису задачі №79)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Попрацюйте із тренажером ТренажерТУТ
2. Перегляньте відео.
3. Доберіть перевірні слова і вставте пропущені букви.
зу_ -
гри_ -
про_ьба -
ле_ко -
боро_ьба -
бері_ка -
4. Прочитайте 5 разів казку Юрія Ярмиша "Трамвай і щиглик" (підручник с. 48-49).
Докладно перекажіть її дорослим.
5. Зустрінемось о 18 год Урок-конференція ТУТ



Немає коментарів:
Дописати коментар