Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 23 жовтня 2020 р.

Завдання на п'ятницю 23 жовтня

 АНГЛІЙСЬКА МОВА

 Урок англійської мови розпочнеться о 17 год Англійська мова ТУТ

Ідентифікатор конференції: 770 9851 8932

Код доступу: English


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

1. Виконайте ранкову руханку.



2. Пригадайте, хто такі геологи. Уявіть себе геологом, який знайшов у горах дивовижний кристал. Розкажіть, який він, намалюйте і розфарбуйте його Напишіть про його властивості, придумайте йому назву.



3. Пропоную вам побувати в ролі геологів і знайти скарб у себе на кухні.

Кухонна сіль, яку ми щодня додаємо до страв, складається з кристалів. Але їх треба вміти побачити. Насипте сіль на серветку. Уважно розгляньте її: в ній є гарні прозорі камінчики — це і є кристали.

Цукор (сахароза) — також кристал, але форма кристалів солі та цукру різна: це видно лише в мікроскоп із великим збільшенням.

На відміну від багатьох інших кристалів, кристали цукру та солі мають незвичайну властивість — вони розчиняються у воді. Саме завдяки цій властивості ми можемо пити солодкий чай, їсти солодкі страви, підсолювати їжу тощо.

Вода в морях та океанах — солона. Згадайте: коли ви виходите з моря й не витираєтеся рушником, то ваша шкіра, висихаючи на сонці, стає солоною і білою! На ній утворюються маленькі кристалики солі.


4. Як гадаєте, у яку пору року можна побачити найбільшу кількість різноманітних кристалів?

Узимку на вулиці можна побачити найбільше кристалів, ніж в усі інші пори року. Тож можна сказати, що взимку працює справжнісінька фабрика кристалів.

Кристали взимку всюди — угорі й під ногами. Це — іній, сніжинки, прозорий лід, візерунки на вікнах тощо. Як бачите, це все кристали льоду — замерзлої води. Навіть слово “кристал“ походить від грецького “крюсталлос” — лід. Саме завдяки особливій структурі кристали так яскраво виблискують на сонці.

Сніжинки — справжнє диво природи. Форма сніжинок така різноманітна, що американський натураліст Бентлей понад 50 років фотографував їх під мікроскопом. Він створив атлас із кількох тисяч світлин сніжинок, і всі вони різні — жодної пари однакових. Утім, навряд чи в цьому атласі зібрано всі форми сніжинок.


5. Перегляд відеопрезентації “Сніжинки під мікроскопом”.



6. Прочитайте діалог хлопчика й дівчинки (підр. с. 58-59).



7. Перегляд відеоспостереження “Розвиток кристалу”


8. Досліджуємо разом.

Ми сьогодні багато дізналися про сіль. А як ви думаєте, чи можливо в домашніх умовах виростити соляні кристали, схожі на ті, які ми побачили під час віртуальної екскурсії містом Соледаром і соляною шахтою? Виростіть кристал (підр. с. 58-59).


Якщо немає пухнастого дротика, намотайте вовняну нитку на простий дротик, щоб він став пухнастий!!!


9. Результати дослідження запишить у зошит (с. 26)


МАТЕМАТИКА

1. Попрацюйте на платформі https://vchy.com.ua/ 


2. Виконайте самостійно завдання № 80, 82,  84 (зошит с. 21, 22)


3. Накресліть у тонкому зошиті таблицю за зразком (потрібна для скороченого запису задачі №79)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Попрацюйте із тренажером ТренажерТУТ 


2. Перегляньте відео.



3. Доберіть перевірні слова і вставте пропущені букви.

зу_ - 

гри_ - 

про_ьба - 

ле_ко - 

боро_ьба - 

бері_ка - 


4. Прочитайте 5 разів казку Юрія Ярмиша "Трамвай і щиглик" (підручник с. 48-49).

 Докладно перекажіть її дорослим.


5. Зустрінемось о 18 год Урок-конференція ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар