Шукати в цьому блозі

понеділок, 24 січня 2022 р.

Завдання на вівторок 25 січня

 ПОКЛИКАННЯ НА ІНФОРМАТИКУ:

Урок інформатики розпочнеться об 11 год 

ІНФОРМАТИКА  ТУТ

Ідентифікатор конференції: 717 8821 6381

Код доступу: 1


ПОКЛИКАННЯ НА УРОКИ:

 УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ ТУТ о 12  год

Ідентифікатор конференції: 294 735 827

Код доступу: 52815


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

1. Розгляньте ребус, закресліть подумки кожну другу букву та прочитайте слово.


Коли ми чуємо слово “гриби”, то спочатку пригадуємо саме ті, які можна збирати в лісі. Але гриби розкрили нам не всі свої таємниці. Пропоную продовжити подорож країною знань і дізнатися, які ж нові цікавинки приготували нам гриби.


2. Перепишіть текст у чернетку, роз’єднуючи слова і розставляючи розділові знаки. Запишіть 2 тонкі запитання за змістом тексту.


Кожного дня людина споживає хліб. Щоб його спекти, потрібно не тільки борошно, сіль, яйця, масло, піч, а ще дріжджі. Дріжджі — це також гриби. За сприятливих умов (тепло і волога) вони утворюють бульбашки вуглекислого газу, які роблять хліб пухким.

Тож гриби дуже різні. Але чому їх об’єднали в ціле окреме царство, чому їх не можна вважати рослинами? Головна відмінність — у тому, що рослини самі здатні створювати для себе поживні речовини, перетворюючи прості неорганічні речовини на складніші — органічні. Пригадайте, як називається цей процес. Так, це фотосинтез.

Гриби ж, на відміну від рослин, такої здатності не мають. Вони живляться інакше — вбирають готові поживні речовини з навколишнього середовища.


3. Виконайте завдання і дізнайтеся, як називається наука, яка вивчає царство грибів.

ТРЕНАЖЕР ТУТ


4. Розгляньте та прочитайте комікси. Про що дізналися діти? (підр., с. 20-21)


Інформація для допитливих

Як приємно втамувати спрагу прохолодним чайним квасом, приготованим власноруч! Такий напій виробляється в результаті спільної діяльності дріжджових грибків і оцтовокислих бактерій.

Але раніше чайний гриб вважали єдиним організмом, який назвали медузоміцетом — так, від слова “медуза”! Бо коли він виростає, то дійсно нагадує медузу. Він так само, як медуза, плаває на поверхні рідини. Але, на щастя, не жалиться. Саме він перетворює воду на напій, який не лише приємний на смак, а ще й містить вітаміни.


5. Прочитайте у підручнику, як можна виростити чайний гриб (с. 20-21). Дайте відповіді на запитання.

ТРЕНАЖЕР ТУТ


6. Спробуйте провести власне дослідження! Під наглядом дорослих! Результати запишіть до зошита.




МАТЕМАТИКА

1. Виконайте самостійно завдання №1 с. 6 із підручника.


2. Виконайте самостійно завдання №3 с. 1 із зошита (4, 5, 6, 7 приклади)


3. Потренуйтеся 10 хв на платформі https://vchy.com.ua/


4. Завдання № 5, 6, 7 с. 2  із зошита виконаємо разом о 12 год.


УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Виконати самостійно завдання №10 с. 25  із підручника.


2. Завдання № 7, 8, 9 с. 25  із підручника виконаємо о 12 год.  


3. Попрацюйте із тренажером.



Немає коментарів:

Дописати коментар