ПОКЛИКАННЯ НА АНГЛІЙСЬКУ МОВУ:
Урок англійської мови розпочнеться о 09 год 40 хв
Ідентифікатор конференції: 770 9851 8932
Код доступу: English
ПОКЛИКАННЯ НА УРОКИ:
УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ ТУТ о 12 год
Ідентифікатор конференції: 294 735 827
Код доступу: 52815
ЗАВДАННЯ З ІНФОРМАТИКИ:
1. Зошит с. 24-25
2. Підручник с. 36-37
3. Практичне завдання.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
1. Розшифруйте і прочитайте слово.
Що вам спадає на думку, коли ви чуєте це слово?
2. Пригадайте, що таке інформація та як ми можемо її отримати. Виконайте тест.
Пригадайте властивості інформації.
Як називають оманливу інформацію?
3. Упорядкуйте речення. Усно перетворіть неправдиву інформацію на правдиву.
Нагадую: фейк — це повідомлення, яке свідомо зробили оманливим, а не випадково помилилися. Поміркуйте, чи є неправдива інформація у вправі фейковою. Чому ви так думаєте?
Поміркуйте, якої шкоди людям може завдавати фейк. Наведіть приклади.
4. Перегляньте мультфільм “Корисні підказки. Правда чи брехня?”
5. Прочитайте уважно комікс про професора Фейковського. Поміркуйте, як цей комікс стосується теми нашого уроку (підр., с. 22-23).
6.Запитання для обговорення:
- Як гадаєте, чим закінчилася б ця історія, якби діти не вирішили з’ясувати ситуацію? Запропонуйте щонайменше два варіанти її продовження.
- Чи траплялися у вашому житті подібні ситуації? Як вони вплинули на ваше ставлення до людей чи інтернет-джерел, які подавали неправдиву інформацію?
- Чи будь-яку інформацію варто перевіряти?
- Як ви визначаєте, яка інформація варта довіри, а яка — ні?
- Чи є серед ваших друзів та знайомих люди, у чесності яких ви ніколи не сумніваєтеся?
- Як гадаєте, чи ваші друзі й знайомі вважають вас гідними довіри?
- Чи доводилося вам колись ставати джерелом фейків?
- Що ви відчуваєте, коли дізнаєтеся, що вас ввели в оману?
- Що може розповісти про людину її сторінка в соцмережі? Як ви думаєте, чи все люди публікують про своє життя? Чому? Чи можна зробити висновок про успіхи або вчинки людини, розглянувши її сторінку в соціальній мережі? Чому?
- Чи вважаєте ви, що фейки небезпечні? Чому?
МАТЕМАТИКА
1. Виконайте самостійно завдання №6 с. 2 із друкованого зошита
2. Виконайте самостійно завдання № 2 с. 6 із підручника
3. Потренуйтеся 10 хв на платформі https://vchy.com.ua/
4. Задачу № 7 с.2 із зошита та завдання № 7 с. 5 із підручника виконаємо разом о 12 год
УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Перегляньте відео.
2. Виконайте самостійно завдання № 3 с. 26 із підручника.
3. Прочитайте уважно текст завдання № 4 с. 26 із підручника.
4. Разом виконаємо завдання № 4, 5, 6 с. 27 о 12 год
Немає коментарів:
Дописати коментар